Na to pytanie, w pracowni podstaw projektowania, poszukiwali odpowiedzi uczniowie klas drugich. Zapoznali się z jednoocznymi wskaźnikami głębi, czyli sposobami oddania przestrzeni na płaskim formacie. Po serii ćwiczeń, w ramach projektu finałowego wykonali dynamiczną kompozycję abstrakcyjną, sugerując głębię za pomocą zagęszczającego się wzoru. Za inspirację posłużył układ przestrzenny, wykonany przez każdego osobiście, sfotografowany oraz poddany edycji. 

 

Najlepsze prace zostały oprawione i posłużą jako element promocji naszej szkoły. Autorom gratuluję wyobraźni oraz umiejętności skupienia:)

 

W załączeniu kompozycje Kornelii Orszulak, Gabrieli Przybysz, Barbary Chełstowskiej, Hanny Rutkiewicz, Ady Wąsowicz, Karoliny Kośmider, Bartłomieja Nowaka, Weroniki Orczewskiej i Wiktorii Truszkowskiej.
Pozostałe prace zostały wykonane przez starsze roczniki ale nigdy nie zostały publicznie zaprezentowane. Zapraszam do rzucenia okiem również na nie